Sabtu, 17 Ogos 2013

Hello Kity Untuk Penawar CC

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Selamat berhujung minggu untuk semua. Kemeriahan hari raya masih amat di rasai lagi.. Haa.. sudahkah kalian membuat jelajah tour dari rumah ke rumah jiran dan sanak-saudara terdekat. Masa inilah waktu yang terbaik untuk berkumpul saling bertukar cerita masing-masingkan.

Erk..
Syukur puasa enam aku masih berjalan dengan lancar. Alhamdulillah. Cuma kadar keadaan keaktifan aku dalam maya perlu di kurangkan memandangkan anak aku demam. Dari semalam lagi badan dia masih panas dan suam-suam kuku. Bila bagi ubat oklah..lepas itu suhu badan dia akan naik semula. Aku bercadang hari ini ingin membawa dia ke klinik. Ubat demam memang sentiasalah ada di rumah.. Itulah anak-anak makin nak menginjak dewasa makin banyak akalnya heee.. 


Sesuatu perkara sedang aku lakukan..erk tempoh masa cuma ada 3 bulan dari sekarang...sempat atau tidak aku tak berapa pasti hee..Ikutkan aku ingin publiskan kerja-kerja itu di sini tapi banyak benda belum lengkap lagi. Sekali baru separuh jalan dah..haaa...

Jika kamu orang cukup bersabar silalah tunggu ya..

Terima kasih untuk korang selalu singgah di sini berikan kata semangat dan usikan pada aku.

Oklah..asal aku dapat lepaskan gian disini alhamdulillah.

10 ulasan:

Raudzah Z berkata...

Looking forward suri..surely will wait punya...and selamat menghabiskan puasa enam k..

akubiomed berkata...

Besarnya patung Hello Kitty. :-)

Ema Johari berkata...

akak pun puasa..tp puasa ganti..hehehe

teh ramuan berkata...

tak sabar menunggu
apakah kejutan itu

cahaya berkata...

raudzah
AMBOI..
dah nak 50 peratus siap hee...

insyallah mesti habiskan puasa ni heee..thnks

cahaya berkata...

ab
tapi saya tak der sizuka :)

cahaya berkata...

ema
haa,,,, cot2 hbibiskan nnti voleh raya kegi..raya ke dua ghiii

cahaya berkata...

tehr
pasti tak akan bt jantungmu keguguran heee...thks bro tehr

hainom OKje berkata...

Tak mo le sorok2 gitu Suri, walaupun hanya sebelah mata...tp sudah terserlah keayuan wajahmu tu hehe,...
Projek apa agaknya tu yeh!

Hafizul berkata...

Nanti jangan lupa kongsikan projek baik tu disini yer..haha..amboi main cak aaa...cak aaa ngn abang sayang ke tu?hehe