Sabtu, 24 Ogos 2013

Dapat Tiga Sahaja

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.
Apakah aktiviti anda hari ini?

12 ulasan:

Azie berkata...

Rajinnya suri, comel tiga serangkai ni ye hehehhe. Bstnya jika ada mesin jahit kat umah ni.

encikarman berkata...

pandainya jahit.. boleh hantar baju tak?

akubiomed berkata...

Comey bantal. Buatkan untuk saya boleh? :-)

Raudzah Z berkata...

cantik untung pandai jahitkan suri..kalau nak beli kat luar tu agak mahal..

Hafizul berkata...

Emm rajin nya dia..cantik sangat dah tuu..hehe

selembut kasih berkata...

azie
tgu nak update je azie...mls nak muat naik kt blogspot huhuh..thnks..blh kumpul rm sikit2 lma2 jadi bukit heee

selembut kasih berkata...

encikarman..utk bju sy dh tutup tempahan...kalau utk bt barut bby insyaalh sy msh blh terima tempahan huhu..

selembut kasih berkata...

ab nak berapa bijik?
nak gambar sarung bantal yg sama cam saya ker?

selembut kasih berkata...

rauzah..
utk sendri pakai boleh buat cantik sikit..kalau beli mahal huhu..tabah ada gambar bear bercouple heeee

selembut kasih berkata...

hafizul
biasa sahaja tiada apa nak buat.terima kasih hafizul .dan rakan2

Hairul Hissam berkata...

mmg cutelah bantal tu.... pandai suri buat.. heee

saljuhumairah berkata...

boleh la offer untuk blogger2 nak beli...