Selasa, 31 Mac 2015

Obimin!! Najis Hitam Semasa Hamil

As salam...

Obimin!! Najis Hitam Semasa Hamil..Kenapa semasa hamil najis kita hitam uh..sungguh tak lawa sudahlah namanya seru najis haaa...Ia salah satu sebab apabila kita berjumpa dengan doktor atau pemeriksaan berkala kehamilan kita bekalkan dengan sejeinis ubat beri nama "Obimin"

Homemade cara buat jubah kembang payung ke jubah princess cut


Apa ada pada obimin?
Dalamnya terkandung  besi (ferum, iron, fe) untuk tambah hemoglobin dalam sel darah merah.


Mudah Buat Jubah Pola Kembang Payung, A Cut Moden, Empire Cut


 Obimin!! Najis Hitam Semasa Hamil..



Bagaimana obimin bertukar menjadi hitam?
Ia berlaku apabila ibu mengambil obimin lebihan serapan tidak serap dalam tubuh ini akan mengeluarkan sisa najis bertukar warna hitam. Memberikan makna bahawa tubuh anda bertindak dengan berkesan dengan ubat obimin.


Adakah najis hitam semasa hamil membahayakan kesihatan ibu mengandung?
Tidak ia adalah normal. Jika pengambilan anda seperti sarankan doktor makan sehari sebiji maka najis anda akan tetap berwarna hitam. Sekiranya anda kurang mengambilnya maka najis anda akan beransur-anur kurang hitam tetapi akan bertukar warna cokelat semula.
Apa yang di berikan oleh doktor anda mahupun jururawat klinik kesihatan anda maka makanlah janganlah cuba abaikan ia untuk kebaikan janin, fetus..bayi dalam kandungan anda juga. Bersyukurlah sekiranya anda antara insan yang terpilih untuk hamil jagalah ia sebaiknya seperti anda sayangkan nyawa anda sendiri kerana dia berhak mendapat apa yang anda dapat sama seperti semasa ibu anda mengandung dan melahirkan anda.

Tiada ulasan: