Rabu, 25 Mac 2015

emergency couple tak tinggal solat punya..

As salam.

emergency couple drama korea yang ada dekat tv9. Masa ingat cerita kore her legend tu adoi aku dapat tengok jugalah dekat tv2 kalau tak silap. Alih..alih tak dapat date tetap kejap hari khamis pastu tunda..tunda lama..sangat aku tunggu agaknya ceritnya itu dah tamat kot..Seingat aku cerita best tayangkan pada pertengahan tahun lepas 2014 huhu..Lepas itukan baru aku tengok eh cerita tu tayang balik. Aku tak pasti itu episod sambungan ke atau dia ulang tayang balik..
 

sekarnag tengah gila pula tengok cerita emergency couple kebetulan masa cerita ini tengah run tv3 ada dram best. Yang tak syoknya bab azan aku akan mula leka dengan tv3. jika aku tengok certa korea tv9 ni mula awal sikit.selalunya pas habis cerita korea ni azan magrib akan masuk jadi aku tak miss tengok cerita ni dan waktu xolat akau jamin cepat tanpa berlengah-lengah maka atas sebab itu aku pilih tv9.



Jangan tanya pelakon itu lawa tidak aku kenal tidak haaa..aku tak minta gila sampai kemaruk degar lagu korea cukup layan cerita sementara tunggu azan ke tunggu suami balik dari rumah bolehlah layan.


tak suka tv3 sangat sebab utama banyak iklan heee...

Selalunya sebelum cerita emergency couple layan ada cerita endon...kebetulan cerita endon best gak dak le gadis pakai seksi macma cerita tahun lepas cerita cinta 7 susun tu aduh pening aku buka tv...tapi tak layan sangat cerita huru hara gitu heee..

sapa ada tengok cerita emergency couple sila angkat tangan!

Tiada ulasan: