Jumaat, 3 Oktober 2014

pola menjahit jubah empire cut dress / moden

As salam

Sungguh aku tidak berapa sihat hari jumaat ini. Kepala sakit bahagian kiri tidak terkira. Puas aku tidur seketika sementara menunggu zohor masuk..akhirnya aku hanya dapat tidur-tidur ayam sahaja. Busana muslimah pola menjahit jubah empire cut dress / moden  a.k.a pola mejahit jubah empire cut dress siapkan saat ini jiwa untuk menyarungkan empire cut jubah semakin hari semakin teruja.



Pola jubah princess cut atau lebih kenali dengan nama empire cut dress pattern ke budak masa zaman aku belajar dulu gelarkan empire cut dress designs kata kalau kau tak belajar alamai sendiri belajar mengambil ukuran badan, cara bagaimana mermbuat pola dan sehingga kemasa akhir kau antara wanita paling rugi sekali.

Sebab wanita suka dengan gaya terkini kalau suka gaya terkini agaknyalahkan kalau kau orang tahu menjahit aku rasa agak mustahil korang nak asyik membeli baju ikut arus fesyen sentiasakan. Larat ke? esok lain bulan sudah tukar peten design pula. Cuba kalau korang ada ilmu menjahit surelah korang akan buat sendiri silap sudut korang akan bina daya kreatif untuk jubah homemade sendiri.untung itu jika tambah pula ada sale koranglah antara orangnya yang akan selalu ke kedai kain heee.. ;)



ye..ya.sebab masa itu kau orang sudah tahu dan sedia maklum jubah yang sedap kain apa yang best di gayakan. Ha..kalau beli di online apalah kualiti sangat padahal harga buat slagi bebaloi buat sendiri murah serta puas hati atas jahitan sendirikan.

Sudahlah nak rest kalau kata korang berminat nak buat jubah macam dalam gambar boleh ke ini yer. Nak sambung tidur mana tahu dalam pening ada idea datang lagi best  ;)

Tiada ulasan: