Rabu, 1 Oktober 2014

oh tidak! ron 95 dan diesel naik 20 sen jer

As salam..
oh tidak! ron 95 dan diesel naik 20 sen jer itulah yang terpaksa di terima oleh pengguna yang mempunyai kenderaan merek harus menerima dengan hati terbuka walau sesak dan sendat kepala di buatnya.



ron 95 dan diesel naik 20 sen..mungkin bagi sesetengah kita ada mampu kata baru naik 20 sen belum seringgit.Tapi bagi kehidupan bergantug pada saraan bawah jagaan anak yang ramai, kos sara hidup tidak menentu akan membuat mereka kurang mampu akan menanggung keresahan berganda dari sebelum ini mungkin boleh mengurut dada kini untuk saat ini tidak lagi.


Kesimpulannya..
ron 95 dan diesel naik 20 sen kita tiada cara lain melainkan mencari satu cara menjimatkan diri itu belajar berjimat dan gunakan apa kita ada dalam keadaan sederhana. Ya seperti yang sedia maklum sekarang ini semua aspek kehidupan memerlukan wang. Mungkin sedikit penggorbanan perlu kita lakukan untuk kesenagan kemudian hari. terima dengan terbuka dan usahkan kehidupan ini lebih stabil dari sebelumnya kerana untuk masa hadapan kita entah belum tentunya lagi akan mampu seperti apa yang kita dapat pada hari ini. Hargailah wang, masa dan tenaga kita dengan sebaiknya.

Tiada ulasan: