Rabu, 12 November 2014

cara buat baju jubah satin princess cut a.k.a sendiri kanak-kanak

As-salam..

Cara buat baju jubah satin princess cut a.k.a sendiri kanak-kanak. Baru-baru ini terdengar makin hujung tahun makinnyer ligat taska ke pra sekolah swasta katanya ada buat hari konvo. Budak suka sebab masa ini mereka akan sarungkan jubah yang mereka idamkan. Kita zaman dulu mana ada yer tak maknya haaa.. Itulah kain best mestilah kain sejuk macam kain satin tebal, kain satin licin dan beralun gitu menjadi warna cermerlang masa hari bahagia si anak itu nanti.

Cara buat baju jubah satin princess cut a.k.a sendiri kanak-kanak lagi nyerbest kalau kedua jubah satin princess cut itu kala ia sedondong dengan anak perempuan kita tak lebih sahati sejiwa gitu maknya ;). Marilah kita lihat contoh sempat kredit laman google design jubah moden, jubah fesyen, jubah dubai, jubah satin,jubah abaya menarik bagus kita tahu cara buat jubah satin sendirikan.


Belajar sesuatu seperti cara buat baju jubah satin princess cut a.k.a sendiri kanak-kanak tak akan rugi pada kita yang menuntunya esok yang bangga siapa kalau bukan andalah si tukang jahitnya. Biarlah kita belajar untuk manfaat diri sendiri, pakaian anak serta suami nikmat sungguh berterusan jimat tak terkata bila ia siap balas dengan kepuasan menjahit hasil tangan sendiri. Bila lagikan.

Dapatkan naskah jom jahit Jubah A Cut,Moden, Princess Cut, Empire Cut & Peplum teringin kain satin silk best ikut pengalaman saya ----------------------> ini

Psst..suka warna mewah macam kain satin. Ingat rembat dua ke tiga pasang boleh buat pi travel or kenduri kawan-kawan nanti

Tiada ulasan: