Selasa, 13 September 2011

Pinjam Bahu Sekejap..

Salam

Jam menunjukkan 10.39 pagi paling lewat update entri di cahayacinta.com manakan tidak dari malam semalam melayan anak yang demam dan batuk-batuk. Semalam giliran ayahnya menjaga si anak sebab cuti memandangkan hari Ahad ayahnya bekerja. Mahu tidak giliran Suri menjaganya pula =)

Fikiran masih berserabut bagi rasa nak naik boat kat kampung membawa diri ke tengah lautan. Kalu ada serangkap kerang boleh gak bawak sekali sambil-sambil tu dapat hasilnya jua. Apa yang serabut sepertinya bro Tehr tahu-tahu sahaja dengan blog cinta Suri nan satu itu.

Usai medodoikan anak Suri terus on laptop dan mengasingkan diri dalam bilik anak. Apa lagi still meggodek bloglah nampaknya. Mujur ada sahabat facebook sahabat chii bro Azhar yang sudi tunjuk ajar Suri itu ini. Dari malam menginjak ke 2 pagi jugalah Suri godek-godek sambil belajar apa-apa yang patut dalam wordpress.

Malam tadi sempat pindahkan entri dari blogspot masuk ke wordpress. Jika ada yang perasan bulan Jun, July dan Ogos banyak entri tiada. Senang kata gigi blog cinta sudah rogak ha..ha..haa.. Sebab tiada entri di catatkan disitu gara-gara blog di godam tempoh hari. Tang tu cuba pindahkan satu persatu mau gak adjust tarikh, hari dan masa. Uhu..bukan satu kerja yang mudah bang uik..huhu..



Itupu belum sentuh bab - bak gambar unta lagi. Nak muat naik gambar dalam entri pun tak dapat inikan nak godek-godek yang lain. Andai dapat muat naik gambar dalam setiap posting rasanya makan masa 1 jam lebih! ger.... bab ni tolak tepi dulu huhu.. (tu sebab posting Suri baru-baru ini tiada gambar) cuma korang jer yang tidak perasan kan..kan.. Jom makan ikan bakar. Suri dari pagi tadi tidak sempat bersarapan pagi.



Masalah gvatar menjadi punca kedua. Sempat gak tukar gambar malam tadi. Ikutkan hati lepas tukar gambar dan bodek-bodek wordperss masalah akan selesai. Bila tengok balik blog cahayacinta.com masalah gvatar masih tidak selesai-selesai juga. Erm.. jika ada yang perasan gvatar Suri sudah bertukar wajah baru hehe.. Em tidak mengapalah asalkan kita sudah mencuba. Next time jika free Suri akan cuba sekali lagi- yang ini wajar di pertimbangkan sebab ia berkait -mengait dengan membalas komen di blog cinta.

Btw selagi masalah tidak selesai Suri tidak akan membalas komen-komen kalian di blog cinta sebab Suri rasa rata-rata member bloger yang tinggalkan jejak mengatakan baik letak gambar sendiri dari gambar kartun baru ar cun hee..


  • Ini semua gara-gara version lain kot.. maybe interface tapi bendanya sama jer ni.
  • Yang pasti bertaburan..ftp dan sure ada dalam salah satu file tu kena ubah something..

Rasa semak pulak nak baca dan memahami kod html. blh..blh.

Itulah apa yang Suri rasa sekarang ini. Pinjam bahu sekejap. Suri nak lentok dan menangis huhu...

5 ulasan:

Unknown berkata...

Laaa...nangis lagii..hehehe
#Blog dah okeh dah ni...bikin pelan2 maa.....insyaallah kengkawan sumer support dr belakang.

cahaya berkata...

yas..
haa..dah ok kena usik sana sini.dah le suri kurang ilmu bab2 tu huhu..

dah tu lambat pic up pulak bila org ajar huhu...

akubiomed berkata...

Best juga dapat landing pada bahu. Saya pun nak :-)

cahaya berkata...

akubiomed
ha..pinjam2 hee..

adeh ada sahje kan..

Tanpa Nama berkata...

Hi there! This is my first visit to your blog!
We are a team of volunteers and starting a
new project in a community in the same niche. Your blog provided us beneficial information to work on.
You have done a extraordinary job!
Look at my web page - free milf porn picture