Selasa, 6 September 2011

Pilihlah Daku Jadi Temanmu..

Salam..

Pilihan ada dimana-mana. Rasanya mana yang terbaik untuk blogku?

.com .net .org .biz .info
.name .us .ws .de .es
.ca .in .eu .co.in .net.in
.org.in .co.uk .asia .mobi .cc
.bz .tv .cn .me .tel



.com lebih pada informasi dan formal manakala .net pula lebih pada peribadi or santai..korang rasa camner ek?


Mohon jasa baik semua bloger beri pandangan dan sebab musabab muhasabah masing-masing berkenaan dengan pilihan tersebut. Terima kasih keperihatian anda semua amat Suri haragi.

22 ulasan:

zulkbo berkata...

salam..
tak tahu nak tolong pilihkan..
yang mana rasa sesuai buatlah
pilihan di hati...he he


selamat hari raya Eidulfitri..
maaf andai ada kesalahan antara
kita..
:)

cahaya berkata...

zul
he, ker mata2 dag belang2 hitam putih heeee..

Hadi Rofiee berkata...

Assalamu'alaikum Suri.

Tajuk artikel ini sungguh menarik perhatian. He2.

Saya lebih suka ".com". Hal ini kerana ia mudah untuk disebut dan juga senang untuk diingati. :-)

cahaya berkata...

hadi
ha.jatuhhati pada tajuk artikel bagus ar tu.nampknya mmg suri telh berjaya tarik org dtg ke blog suri hee...

com mmg cun tapi campur hosting sewa blh2 mau gak serus lbh gtu huuu..

p/s:seyuju ke klu letak cahayasuri.com heee..

Nik Thoha berkata...

Saya vote guna dot com. Nampak lebih profesional dan mudah diingati. Ni hanya pendapat saya. Terpulang kepada kak suri suka guna yg mana.. :)

akubiomed berkata...

Rasanya nama domain Cahaya Cinta masih boleh dipindahkan ke hosting baru tapi saya tidak ada pengalaman memindahkan domain.

Cuba minta bantuan Administrator hosting baru bantu membuat pemindahan

cahaya berkata...

nik
thnks sb ke sini..com hee bl tahn sama level drn rm dia budgt tu blh marup lagi huhu...

jwpan yg blh d pertimbangkan

cahaya berkata...

ha..ada juga kata bgtu cadagan yg mmg bagus jika di ikutkan..tapi hujungnya bro pilih yg mana satu heeee..

terima kasih ats respon yg d beri.amt haragi2 sgt2

mancai berkata...

kalau aku lebih kepada .com...

Sobri Mansor berkata...

Rasanya masih boleh diselamatkan lagi blog Cahayacinta.com tuh. Sayang kalau bertukar domain nanti

Wan85 berkata...

http://wanwidget.com/
saya galakkan cik suri guna .com

Dulu Lain Sekarang Lain berkata...

Dulu Lain Sekarang Lain.. dulu dot com, skrg cubalah dot myvi lak.. err dot my. :D

nizamghazi berkata...

better suri guna .my
.my suatu perlaburan domain
yg sgt baik. Percayalah ;)

adele berkata...

gunalah cahayacinta.com jgk kak suri. minta pihak hosting pindahkan domain..syg domain tu..huk2

Norasikin berkata...

Betul kata adele. Gunakan domain yg lama. Tuko hosting je

cahaya berkata...

mancai
ye. . com mg cun mudha sebut dna sesui utk blog2 more info kan heee

cahaya berkata...

wan
satu jawapan yang sama pilihan juga ni.bagus2 cadagan yg d beri

cahaya berkata...

ismail N
menjadi pilihan ramai suri plk mah pikir lagi..

cahaya berkata...

nizam.
bagus juga tu...kena fikirkan betul2..um....

terima kasih ats pndaganb yg d beri

cahaya berkata...

dila..
klu blh nak pakai tapi mmg tak blh sayang...

cahaya berkata...

kak nora
tak mengapa kita cari arah angin bayu yg lain pula..

cahaya berkata...

akubiomed
ada fikirkan juga..
kita lihat hasil yg bakl di wujudkan kelak.