Rabu, 7 September 2011

Check PageRank Blogspotku

Salam petang.

Sudah masuk waktu zohor memang terasa begitu pantas masa berjalan. Korang sudah menunaikan solat ke belum ini? huhu....

Suri baru bangun dari tidur sedar-sedar sudah jam 2.15 petang hee.. Rasa hati tergerak nak semak PR blogspot ini. Rasanya inilah pertama kali Suri bercerita tentang PR. Sebelum ini tak pernah lagi walaupaun blog cahayacinta.com masa tu dah ada PR3 sampai sekarang.


Blogspot ini sering menjadi kekasih gelap gue jadi asal semput si cinta, gue guna ini belog ar. Tangan gatal sejak blog ini rajin banget di usik-usik pertegahan bulan 6 sejak jangka hayat blog agak kritikal bertarikh 14/6/2011 a.k.a selasa sehingga sekarang blog ini berkhidmat pada Suri. Lain-lain blog yang ada semua tenggelam..

Alhamdulillah bila PR1 untuk blogspot ini pun buat hati tersenyum. Isi didalamnya bukan terlalu serius or formal ia lebih santai sahaja. Syukur dengan apa yang dilalui. Walaupun dihimpit dengan pelbagai dugaan manfaat juga ia pada tuan tanahnya.

Pstt!! berblog jangan fikir PR, baik pikir nulis jer sampi lebam ada rezeki naiklah nanti ;) keh..keh..

13 ulasan:

Anif® berkata...

PR sebagai pembakar semangat untuk terus berblog :D

cahaya berkata...

mari kita bako..membako...blog kerdil jer bro...lepak2 kosong blh ar...heee

Sobri Mansor berkata...

Kira ok la tu dah dapat PR1. Tahniah...

cahaya berkata...

Sobri Mansor
ya.terima kasih.. hee..

nizamghazi berkata...

Tahniah Suri
Oklah tu, nzm punya pun 1 je
hehehe. Tpi x kisah sgt pasal PR ni
Yg penting kita heppy apa kita tulis. Betol tak?

adele berkata...

tak lama lagi naik lah tu..

kak, sy suka penulisan akk yang santai mcm ni..siyes. :D

tehr berkata...

diam tak diam dah dapat pr1
memang sangat menggalakkan
tahniah2

cahaya berkata...

sobri
hee.. blog cikai mmg camni huhu..tak formal bhsa pun rojak2 huhu..

cahaya berkata...

nizam
yep samalah dgn suri hee rasanya inilah yang terbaik jiwa kacau blh menulis..sok bosan blh imbas balik hasil tulisan kita pd masa2 akan dtg hee

cahaya berkata...

dila
nak naik tangga senag nak panjat takut jatuh hee..

dila bahasa mmg santai..bila sallu bahasa formal risau org jemu..

org kata cinta.com mmg bosan sb bhsa terllu baku aduH...

P/S:terima kasih kerna menyukai penulisanku

cahaya berkata...

tehr
syukur.kata bro hanif ayoh kita membako lagi heeee

bEe berkata...

Tak lama lagi akan meningkat lah PR mcm blog cahaya cinta :-)

Norasikin berkata...

Kalau ini macam punya suri update, sehari sampai lima nam entri, sebulan je dah jadik pr3