Rabu, 3 November 2010

Tangisan Hati Ku Bawa Pergi..

Salam pagi semua..

Tanpa jemu Suri menanam memakai jam di tangan kanan.

Tengok tarikh harini 3/11/2010 bersaam hari rabu Blog Cahaya Cinta masih begitu juga. Sudah 100 5 hari dia tergantung begitu sahaja tanpa sedikit belas kasihan pun. Begitulah jugalah masa sedetik ia berlalu meninggalkan hari-hari semalam. .



..Dan tanpa sedar harini kita telah melalui sebahagian dari bulan-bulan yang lepas. Rasanya tidak lama lagi kita akan menggapai ke penghujung tahun..


Bagitu juga dengan hatiku yang sering di ketuk keresahan. Masih menunggu gaji mengharapkan agar cik cahaya cinta akan mula bernafas kembali..Sayunya hati hanya Tuhan sahaja yang tahu. Tika berada dalam relung wordpress rakan-rakan terasa sungguh kekerdilan diri.


Alahai gahaji cepatlah kau tunjukkan diri.

Menampakkan bayangan di ruang maya..

Kerana daku dah tak tertahan lagi menahan gelora yang melanda dalam diri.

Bukanku kemaruk kerana si wordoress tapi amukan hati untuk bermain dan bermesra sekitar isi perut didalamnya..

10 ulasan:

Zikri Husaini berkata...

sabar2.. tunggu dalam 2,3 hari dapatla kot gajinya... :-)

surihati_ku berkata...

ZIK
thnks zik harap2 begitulah hendaknya huhu..

Doku berkata...

nanti menjelma la kembali cahaya cinta tu..hehe.. cayalah suri..sabar2 tak lama da tu :)

Nine berkata...

Salam Suri patut tengok akaun CC suspend..ingatkan masalah hosting...takpe nanti ok lah balik tu..sayang blog tu dah ada sitelinks banyak...

surihati_ku berkata...

DOKU
sedih nih huhu..
Insyallah besok akan ada heee...thnks doku sebab sudi ke mari =)

NINE
kena renew semula..
sayang..sayang...

Syafrizal berkata...

ingatkan apa rupanya tunggu gaji..
apa jadi dgn blog Wordpress? dah takde dah ke

Munix™ berkata...

sbar itu sparuh daripada imann..
psni insyAllah kmbali pulih

*jgn sdih2 ^^

mijie berkata...

sabarlah suri, ada hikmah disebaliknya tu

DnoBiz berkata...

sabor le suri dia nak berehat jap tu...

surihati_ku berkata...

SYFRIZAL
ya tunggu gaji ia juga.tunggu mereka setelkan masalah honsing benar juga

blog mintak cuti jap huu..


MUNIX
tak sdih cuma lemah bada jap hua...harap2 ia akan baik seperti sedia kala..


MIJIE
sabar dugaan ada blog mmg begitu. sabar..dan sabar..


DNOBIZ
Asyik tepek kat umum jer sesekali mau gak sorokkan diri hee..