Selasa, 27 Julai 2010

Petang Yang Suram.

Matakau letih dan mengantuk sahaja. Keja semakin surut.

Rasanya tak ada orang kot hehee.. Apapun  kalu ada orang kat opis ni gamatlah sikit suasan pejabat ni. Meriah bagai tak terkata..

Love dah terlalu bosan berkerja. Terlalu jemu dan boring sangat-sangat bila sorang je kt sini. Bos selalu masuk lewat..

Okeylah balik ni ingat nak mintak si dia belikan Love punya asid folik. Untuk kebaiakn diri dan pada masa akan datang jua hehehe.. Kita sekadar mencuba mana tahu rezeki berpihak di belah kami hihi. Amin.

2 ulasan:

nas berkata...

aku petang nie slalu jerk suram....
bosan giler...sometimes jerk dpt jogging....tp slalunyer tido..huhu :P

surihati_ku berkata...

petang2 pekena pisang goreng sdp nie..mata nak tdo jer.klu ada teman best gak..tenti khdupan kje suri kt opis tak bosan sllu