Rabu, 2 Jun 2010

BLoGER dAN MaKAn AnGIn

Salam setitis embun..

Hari ni rasa cam boring jer? kenapa? sebab seharian dari tadi Love asyik berjalan-jalan dari satu blog ke blog yang lain..huhuuhu..

Kata orang kalu kita tak jegah ke blog orang mana mugkin orang tu akan ke blog kita kembali yer dok..huhuhu.. lainlah macam blog kawan Love pakarhowto tu bila di tinggallkan seketika berpuluh orang sedang on-line ke blog dia. Ramai juga pembaca slient reader beliau.. Hurm..cemburu gak Love..kiki..alah bukan cemburu apa pun just cemburu utk berjaya nak jadi cam blog dia jer..yeah!!

Sebenarnya Love tidak mengharapkan apa-apa dari blog cahayacinta.com  tapi kata orang alang-alang dah melangkah setapak baik kita teruskan sahaja. Mungkin dengan cara sumbangan ilmu yang cuba Love sampaikan akan dimanfaatkan oleh mereka kelak. Amin.

Love tidaklah pandai dalam bidang penulisan..dulu masa study mana ada dapat A..huhu..kira dapat posisi yang sederhana sahaja hehehe..

Apapun tika ada blog cahayacinta.com  Love masih tetap juga sukakan blog ni. Sebab dia adalah sebahagian keluh kesah Love di dunia Bloger ni.

P/S:
SAPA YANG DATANG MENINGGALKAN JEJAK DI BLOG Love, PASTI Love AKAN JEJAK ANDA KEMBALI. :)

Tiada ulasan: