Rabu, 3 Februari 2016

Resepi Makanan Bayi Dan Hari Ketiga Cara Gemukkan Bayi

Sabtu 30/1/2016

Resepi Makanan Bayi Dan Hari Ketiga Cara Gemukkan Bayi .Aduh ini time aku buat macam biasa time pagi bikin puri kurma jugalah ahai...


Resepi Makanan Bayi Dan Hari Ketiga Cara Gemukkan Bayi..Sampai rumah mak mertua aku siap bawa stok kurma. Apa lagi nampak nasi cepat kisar dengan kurma sudah siap! Jadi menu dia pada petang itu nasi dan kurma sampailah malam...untuk tengahari aku tak done nak bagi or nak buat apa makanan [un untuk bayi sebab lepas pagi keluar rumah makan roti canai kami terus ke aeon kelebang hooo..

Apa pun perjalanan ke aeon semalam aku siap stok kurma kisar dan susu tepung..walah rasa pekat penuh sahaja kantung susu kedua belah payudara. Syukur baby tak meragam masa nak beli -belah baju kami. Rasa haus minum susu kisar kurma itu rasa sungguh lazat..apa lagi simpan dalam peti ais heee..

Rumah mak mertua juga aktu tak bawa tangan kosong ok..Untuk aku sendiri serius stok susu tepung, holikcs,kurma bawa sekali. Ini penting untuk aku tambahkan susu badan bahkan untuk bayi juga bagus.. Menu aku buat pagi susu, petang holicks dan milo malam susu sahaja..kalau rasa nak buat aku buat juga campur milo dna holicks pun jalan juga heee...



Psst..stok milo kau tak bawa dari rumah haa..sebab rezeki aku rumah mak mertua aku stok milo masih ada yey... ;)


Resepi Makanan Bayi Dan Hari Ketiga Cara Gemukkan Bayi ini adalah caraku cara kamu bagaimana. Ada nak kongsi jomlah komen kat bawah eh..






Tiada ulasan: