Rabu, 3 Februari 2016

Resepi Makanan Bayi Dan Hari Kelima Cara Gemukkan Bayi

Isnin 1/2/2016

Resepi Makanan Bayi Dan Hari Kelima Cara Gemukkan Bayi tetap pada menu asal seperti biasa dia makan tapi sedikit sahaja.


Pagi aku kisar ayam, nasi sahaja. Serius itu makanan kegemaran anak aku. Yeah tengahari itu dia makan begitu cepat dan enak sekali.

Petang aku campurkan menu ayam, nasi kisar pagi tadi add dengan kurma. Ingatkan kurma masih ada baki itu heee just tambah sahaja elak rasa jemu.

Untuk malam begitu.. Aku tak bagi anak makan malam selalu aku bagi makan lewat petang..Ikut time kami makan anak -bernak jugalah.



Resepi Makanan Bayi Dan Hari Kelima Cara Gemukkan Bayi ..jadual makanan bayi saya

8-9 pagi makan sarapan pagi waktu ini anak susukan terus bagi makan dan mandikan dia...siapkan baby akan tidur dengan lenanya.

11-12 makan makanan tengahari ini adalah waktu anak sulong aku bali dari sekolah agama rakyat. Time ini dia pulang rumah jadi aku akan makan siap2 dahulu atau aku bagi makan pada baby dulu. Time ini tak akan lari..Baby madikan, susu dan tidur.

3-4 petang makan lagi. Baby tdur akan terjaga bagi susu dan bagi makan lagi sekali. Siap mandikan susu dia seperti biasa heee...sampai le malam..



Apa lagi nak kongsikan heee..

Aduh..tu yang sempat ingat dalam kepala hee..maklumlah banyak hari tak update menu makanan anak katanya hee..

  4 Teknik belajar pola jahit baju melayu seluar budak bayi orang dewasa  pantas mudah seronok

Resepi Makanan Bayi Dan Hari Kelima Cara Gemukkan Bayi Jom share idea dna pengalaman anda dengan saya bawa ni..kalau tak keberatanlah ;)

Tiada ulasan: