Khamis, 23 April 2015

2 Cara Jahit Jubah Muslimah Menyusu Kembang Pincess Cut

As salam...
Auw cak...dah penat mencari baju menyusu katanya beli dekat aeon atau kedai menjual barangan ibu dan anak. Alahai kalau malas ada yang sanggup beli baju kurung tradisional pahang menyusu murah atau dress menyusu online murah 2 Cara Jahit Jubah Muslimah Menyusu Kembang Pincess Cut  maklumlah nak buat pola jubah muslimah sendiri tak tahu jadi beli sahajalah ;)

Homemade cara buat jubah kembang payung ke jubah princess cut

Mudah Buat Jubah Pola Kembang Payung, A Cut Moden, Empire Cut

 

 
JUBAH SAYA LAMAN INI JUGA !!
  • Cara jahit jubah moden ringkas, berat dan beralun membentuk cantik bukan terletak pada mahal sesuatu jenis kain pakai tapi cirinya boleh kita mengambil wuduk lebih mesra penggunaannya. Lengan baju tak akan basah apa lagi melipatnya berkali-kali.


Cara jahit jubah kembang atau cara jahit jubah princess cut mudah  kita tahu cara mengambil ukuran dengan tepat. Bahagian ini ramai orang yang lemah sampai ada sanggup ikut mana-mana torutial jahit  baju melayu ke belajar jahit baju kurung tradisional, jahit baju kurung moden, baju  kurung riau laman sensawang. Isyh..ilmu pun nak kedekut mana boleh itu susah nak lekat dekat kita... cari ilmu INI best baju lelaki dan perempuan untuk bayi pun boleh yang...

Pssst..cakap banyak tak guna saya ada bukti buat jubah sebahagian dalam laman ni dan sana jadi anda bila lagi..masa akan terus berjalan ilmu sure boleh pakai sampai bila-bila TIADA TARIK LUPUT PUNYA!!

Jom dapatkan sebelum harga bakal naikkan aku tak berani nak jamin nanti ha.aa..haaa.>>>>>>> INI


 2 Cara Jahit Jubah Muslimah Menyusu Kembang Pincess Cut. Ingat semua ilmu mereka sajikan itu 100% akan berikan pada kita. Nak tahu boleh dapat 5 naskah pelbagai rahsia dan teknik ampuh menjahit SINI. Nak berjinak-jinak dalam bab ilmu menjahit bermulalah dari sekarang mana tahu sebulan dua asah bakat ramadhan nanti akan dapat tempahan dari keluarga terdekat siapa tahukan hee..paling tak lepas untuk diri sendiri..anak atau suami.






Tiada ulasan: