Isnin, 22 Julai 2013

Tabirnya Akan Tersingkap Jua..

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Alhamdulillah hari ini keadaan beransur baik. Mana tidaknya semalam hati senang sebab dia rajin mengemaskan rumah untuk saya. Padahal waktu itu saya tak rehat sangat tapi menjahit baju anak dengan kesungguhan yang jitu..

Saya masih menunggu rezeki itu akan tiba tapi sampai bila semua ada tapi yang satu cukup lambat pada masa sama semua orang meriah dengan hasilnya tapi kedaan saya amat mendukacitakan.



Entah, tak akan pernah berhenti mencuba mencari rezeki..walaupun sakit hati dengan tingakah manusia..saya akan tetap bersabar juga. Insyallah akan ada. Jika tiada saya rasa mungkin doa dan terus berdoa sahaja. Tiada senjata yang mampu saya hunuskan tapi doalah mampu Maha Kaya Mendengar..

Saat yang begitu lama saya belajar bersyukur..jangan riak dan bangga diri apa yang kita ada sebab satu ketika nanti kita akan jatuh terduduk si situ kita akan tahu mana letaknya maruh diri kita..Bersederhanalah sering saya pujuk hati..

Pasti Pencipta ada di samping saya..

Tiada ulasan: