Isnin, 29 Julai 2013

Blog Sakit Tuan Pun Sakit

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Sungguh rindunya aku pada belog cahayacinta.com..Namunku teruskan mencampakkan kata-kata itu di sini. Tanggal 26.7.2013-29.7.2013 belog sana tidak dapat di buka lantas dimanakah hala tuju yang harus aku harapkan..?

Aku masih bingung mungkin saat ini aku akan terus bergoyang kaki lagi dan melupakan dunia belog untuk seketika. Keadaan kesihatan aku pun semakin agak kurang memuaskan sepulangnya dari kampung mak mertua. Sungguh tidak boleh rehat sebab memikirkan jahit baju anak dan jubah aku masih belum dapat di selesaikan lagi...




Kad raya untuk bonda dan ayah tercinta..
Tahun ini kalau tak sempat mesti beli juga kalau tak done..kalau done pikir nak buat jugalah...insyallah kalau di beri kesihatan yang baik.

Ya Allah sungguh aku rindu pada cahayacinta.com.

10 ulasan:

akubiomed berkata...

Selalu sangat blog diserang. Macam ada yang tidak kena.

cahaya berkata...

tak tahu bro ab..favio i ada maslh kt sana..blog titan pun kene gak...down terus..ni jam 6 ptg masih tak blh on lagi...

thnks sb ke sini..thks sgt2

mancai berkata...

Harap ianya akan kembali pulih dengan segera.. insya Allah...

cahaya berkata...

terima kasih bro..saya harap begitu juga,,terima kaish sb sudi ke sini ya

Azie berkata...

Hai suri, nanti ok la blog cahaya cinta tu, ni mai terjah blog suri ni, awat tak cakap ada blog lagi satu, kalau tak lama nak mai jalan2.

cahaya berkata...

azie..ni blog bawah tanah byk membebel2 buat org bosan sahaja..tak mahu susahkan blogger...

sy bosan mai sin lepak suka suki suka kata jer nghee...

thnks sb mai sini

Wan Fauzi™ berkata...

patut la tak boleh bukak cahayacinta.com... tak dapat nak jadi top commenter...

kakiblog berkata...

jom tukar hosting baru...


Jom baca entri terbaru :Kini Robot.txt Sudah Kembali

cahaya berkata...

wan,
ya saya minta maaf ya sb tak dpt ke blog wan mood down sungguh...

keep blogging ya

cahaya berkata...

kaki blog
jom