Sabtu, 20 Julai 2013

Bila Sakit Itu Menguji Kita

Salam..

Ya Allah..sakit sungguh kepalaku ini..sana sini bertampal hii..Apa pun blogspot Suri hadap dulu. Kaedah kedua barulah Suri bukan blog cahayacinta.com. Sudah tentu update entri baharu perlu di pikirkan..dan diiringin dengan balas komen dalam belog..dan kemudian di akhiri dengan membalas kunjungan ke blog rakan-rakan blogger.

Oh, sungguh tidak larat handle ketiga-tiga belog dengan kerja menjahit baju kurung anak dan jubah rayaku yang masih belum sudah. Tapi mujurlah sepasang jubanh kembang payungku hampir nak siap tinggal nak buat lengan cuff. Baju anak sikit lahi nak hadap. Moga di permudahkan amin.


Hari ini rest tak mahu layan belog sangat. Insyallah kalau lengan, bahu, tarak sengal-sengal, tapak kaki tarak sakit dan mood stabill insyallah dah boleh buat kerja cam biasa heee...tapi sikarang mood down sedikit..

Selamat berpuasa dan rebutlah bulan yang indah dengan memperbanyakkan amalan. Tak kira melakukan sedekah, membaca 30 juzuk al kitab dan bertasbih padaNYA moga-moga amalan kita di terima olehnya. Untuk ingatan diri  saya yang hina moga kita akan jadi tetamu di sana nanti.

2 ulasan:

akubiomed berkata...

Kalau kesihatan tidak mengizinkan elok berehat sahajalan. Nanti orang lain beraya, kita pula beraya diatas katil. :-)

cahaya berkata...

haa..yelah beraya atas kati dok tapi beraya kt atas sofa ar jawabnya.terima ab :)