Khamis, 10 Julai 2014

Modal Kecil Bisnes Kuih Raya Lebat

As salam..

Wah hari ini hari jumaatlah. Sungguh cepatkan masa berlalu. Mahu undur? ada ke yang larat nak puasa bermula dari hari pertama hari puasa heee.. Jangan..tak mungkin masa boleh putar semula. Tapi kalau kita ada keinginan nak cari duit bermula dari bawah uh sungguh tak mengapa. Bagaimana sudahkah anda bersiap-sedia cara-cara membuat  kuih raya paling sedap dah siap ke anda membeli bahan -bahan asasnya membuat kuih raya. Modal kecil bisnes kuih raya lebat jangan membuat kuih hanya sekadar mengikut trend semasa tapi ikut pada orang lebih pengalaman itu amat galakkan.


Ada orang sanggup mulakan rahsia bisnes kuih raya dengan jalan singat dengan mengikut tradisi. Asal kuih cepat siap dan hasil lebat boleh jana wang tapi dalam masa yang sama pernah tak kita fikirkan apakah umpan perlu kita ada untuk mencapai target harapkan.

Ingat kita nak untung bukan untung hari ini PIKAT PELANGGAN kalau boleh dan terbagus biar dia boleh mengulangi oder dengan kita berkali-kali ganda.

Seronok dengar kawan-kawan dia nak buat majlis dodoi anaknya. Boleh juga buat door gift nanti ehem.. untunglah saya sebagai admin :)

Nah sinilah modal kecil tapi  membolehkan bisnes kuih raya a.ka duit anda lebat bermula dari pembelian bahan asas untuk mendapatkan bahan mentah menjimatkan. Bahkan ada juga turut lampirkan sepuluh resepi yang terhangat pasaran sepanjang musim perayaan. Trick ini banyak orang terlepas pandang sebab kebanyakannya kita suka main ikut arus kuih raya moden itu ini tapi tak tahu sebenarnya hanya ada beberapa kuih raya sahaja yang masih bertahan dan mendapat tempat di hati pembeli sekarang.


Ya. itulah pentingnya ilmu dan panduan membuat kuih raya mudah untuk berjaya dalam dunia membuat kuih raya jika anda tahu jalan keluarnya silap hari bulan anda juga berupaya menjana wang melalui rahsia bisnes online kuih raya siapa sangkakan.

P/s: Modal rahsia bisnes kuih raya anda hanya memerlukan RM50.00 sahaja dengan percuma pemberian penyediaan susu kacang soya lagi. Uh..satu produk ada tiga manfaat yang akan anda dapat darinya.

Tiada ulasan: