Sabtu, 12 Julai 2014

Cara Mudah Mencuci Usus Perut

As salam...

sudah lama aku mencari ubat untuk membersihkan usus perut. Kalau kata google aku ada jumpa produk pasaran tapi biasalah kita wajib sediakan wang secukupnya untuk membeli.

pendek kata mencuci usus ini nak makan ubat bukan sekali seumur hidupkan kalau boleh kita nak cara mencuci usus ini dalam setahun tiga kali ker. Itu sebab aku cari produk membersihkan usus.

Cari save budget dengan hasilkan sendiri dari rumah. Bukan tak boleh beli produk siap kita nak telan tapi aku rasa tumbuhan semulajadi itu lagi bagus dan berkesan.


Korang pernah mencuba mana-mana produk tak? Dulu ada cuba program detox juvanex tapi untuk tujuh hari jelah pastu badan akan bertenaga lama-lama rasa sesal beli dah mahal pastu badan kita kena biasa diet mereka sertakan dalam kotak itu. Tapi aku rasa ia untuk jangka masa yang pendek sahaja.


 Ok.
Aku dha google jumpa laman ini kata buah lemon ni bagus. Kebetulan masa aku goole produk juvanex ini baru aku perasan belakang kotak gambar atas itu terdapat buah lemon sama dengan laman web yang aku sertakan tadi heee...

Baiklah aku tak tahu ia benar atau tak ini semua atas sumber carian google aku dan penagalaman sendiri sahaja. Nanti aku pi tesco pi borong pastu buat buah lemon jadi jus. Aku bukan apa bila kau google "usus bersih dan usus kotor aduh makin ngeri pula bila aku bayangkan usus perut sendiri. Itu agaknya ada dari kita susah gila tahap dewa nak tutunkan berat bada sungguh azab.

Bagi aku tak salah kita cuba sebab ia hanya buah lemon sahaja. Tak kisah juga kalau korang kata nak beli prroduk siap terus makan masuk mulut silakan hee..ambe tak kisah.

Kejap..
1. Kaya dengan vitamin c
2. Baik untuk perut apabila berhadapan dengan masalah pencernaan
3. Membantu melegakan pedih ulu hati
4. Melegakan masalah kembung perut dan sendawa
5. Menghilang sakit tekak
6. Mengawal tekanan darah tinggi
7. Membantu masalah pening dan loya
8. Membantu mengimbangi pH badan
9. Meningkatkan sistem imun
10. Menyah toksik
11. Membersihkan darah dan usus
12. Bertindak sebagai antibakteria
13. Mencegah kencing manis
14. Membantu masalah sembelit
15. Mencegah batu karang  
16. Membantu mengurangkan berat badan


Tips mengurangkan berat badan

* jus lemon + madu + air dan minum= berat turun*


2 ulasan:

Mazni berkata...

Tahniah Sis Suri.. 2 blog pun boleh maintain berkekalan.

Teruskan momentum

king size bedspread berkata...

Good sharing, on top of that, the natural herbal extracts in Juvanex stimulate the detox process in the liver, thus accelerating its clearing and elimination actions against harmful substances in the body, allowing it to rejuvenate completely. For detail visit:
http://kidbuxblog.com/cleanse-and-rejuvenate/





Best Regards,
Split Queen Box Springs or split queen box spring