Isnin, 26 Mei 2014

tulang ikan terselit di celah gigi bukan tertelan tulang ikan dah..

Salam..

Stress tahap gaban bila selesai makan dan minum segelas air aku terasa seperti ada sesuatu terselit di celah gigiku.

Sahlah tulang gigi ikan kembung yang halus gila tu boleh terlekat /terselit di celah gigiku.Hadoi dah tak der tempat lain ke nak menyelit. Sengal.

Dari belek lebih dari tiga puluh minit akhir aku pi solat....

  • Lepas siap aku pi pula kunyah makan nasi belah tepi gigi yang terselit tulang ikan itu.
  • Aku umpil dengan penyedut minuman pun masih gagal jugalah itu sudah siap penyeduit itu aku potong menyerong dengan pak gunting. 

  • Apa lagi jarum peniti yang kepala dia warna - warni itu yang hujungnya tajam uh...semua hasil serba tidak menjadi a.k.a tidak berjaya.
  • Berkumur-kumur..



Geram bukan apa sebab aku tak rasa selesa nak buat semua kerja. Pendek kata serba tak kena selagi tulang gigi ikan ini masih tersembul di celah gigiku. GrRr..


Hilang sungguh mood aku nak buat kerja tangan bagai.

Ada jumpa petua best sana tapi masih tak boleh kelaur jugalah uhu..kornag ada petua yang lain tak?

Tiada ulasan: