Rabu, 28 Mei 2014

Cara membuat baju kaften baju kelawar caften

Salam..

Cara membuat baju kaften baju kelawar caften..wah biar benar pertama kali aku buat baju kaften a.k.a membuat baju kelawar ini. Test untuk anak dara sorang ini kebetulan sabtu ini ada buat kenduri syukuran sebab biras saya dah hamil hampir 5 bulan ;)


Cara membuat baju kaften baju kelawar caften
Seronoklah tengok orang hamil awak just ambil berkat, membantu dan memeriahkan sahajalah majlis itu nanti.Cara membuat baju kaften baju kelawar caften aku main terjah jer tapi aku buat kelainan tang leher dia jer.aku separa bulat cam kita buat baju kurung itu. Tunggulah aku ada rajin sikit aku nak biat bentuk leher "v" heee..



Sungguh aku tak ada masa sekarang ini. Mak, ayah aku dan akak aku nak datang melaka heee jadi kaedahnya aku cukup merasa tertekan. Dengan blog, dengan jahitan ini dnega sok pikir buah tangan apa aku nak bagi nanti. 


Adoi..

Biras minta bju warna putih. Aduh mana nak rayau nak beli mahal. Duit lagi heee.. Oklah nanti dah siap cara membuat baju kaften baju kelawar caften aku mau up satu entri lagi di sini hee..

Tunggu yer!

Tiada ulasan: