Isnin, 12 Mei 2014

DIY Jubah Menawan Cantik Beralun

Salam..

Hari ini aku mengadap si white aduh..duh..pusing kelapa tidak tapi jenuh nak tetas kain dan hadap benda lama-lama. Semoga ia akan berjalan dengan lancar dan jayanya heee.DIY Jubah Menawan Cantik Beralun itulah salah satu task aku sedang kerjakan.


Harap-harap minggu ini aku dapat ikut si dia ke nilai untuk borong corak kain kapas 2014  heee.. Tak sabar wei kain murah-murah. Apa lgi aku jenis yang mudah jatuh cinta pada design ala engish stail dan lolita suri haaa.. Kalau tak dapat beli tiga meter kata orang beli 2 meter ia tak. Lepas untuk bahagian tangan, dada oklah tu.tak pun kita letak bawah kaki boleh buat ala-ala cam kita pakai skirt jubah cantik kembang menawan gitu hee.eeh. 

Itu pasallah aku suka buat jubah menawan cantik bab princess. Idak menyemakkan fikiran mudah dan jahit lurus jerk. Alah macam korang jahit langsir itu macma itulah jahit lurus :)


Insyallah lepas sidai baju dekat luar, mandi untuk solat baru hadap mesin jahit kejap lepas tu hadap kain nak potong kain untuk baju hari raya ar..Kalau kata boring karang kita tengok tv sambil tangan melipat kain. Erk padahal waktu melipat kain belum time up sebab baju kan baru je nak nyidai haaa..

Nak buat pelbagai DIY Jubah Menawan Cantik Beralun SINI

Pstt..Tak suka jubah sama dengan orang lain sungguh tak bestkan!

Tiada ulasan: