Jumaat, 10 Mei 2013

perjumpaan doktor pakar sakit puan

Salam..
 Pagi jumaat 10/5/2013 aku menjalani dgn penuh kesabaran dalam hati. berdebar-debar nak berjumpa dengan doktor pakar sakit puan. Hakikat dlm hati di gagahkan juga sebab dari balik melaka artu demam masih tidak baik2 lagi..kata org kita mesti kuat semangt nak jalani ujian ini heee..

nombor giliranku di panggil dan bermulalaj sesi soal jawab aku dg doc perempuan. Sbelum itu aku kena timbag berat badan dan ketinggian. selesai semua tu aku kena buat scan perut pula. tujuan untuk pastikan aku ada kenser fibroad ker, keputihan ker..

bila dah selesai aku jumpa doc lagi, tapi ini doc yang lain ar. rasa2 cuak masa jururawat tu scan perut aku masih berbaki lagi. ,apa ke tidaknya losyen yang di ulas molek ke perut tadi sejuk2 bebenau heeee...sampai umh terasa auranya kau haaa..

dah cek scan aku jumpa doc yg lain lagi yg ni mmg betul2 doc pakar heee..apa nama dia lupa haa..nti kene cek kt hp balik.aku di soal soalan agak berbeza.katanya bila scan perut aku tang vargina, telur dia kata ok jer.. hu lega hati aku d buatnya..syukur2. pastu aku di berikan ubat asid folid lagi.



hari yg sama gak aku kena amik darah kt sepital.utk kaji jenis darah kot2 ada kuman ker apa ker atu tak tahu pasal pa tak cari kt internet lagi heee...

..sebelum meninggalkan sepitak doc suruh aku bt ujian pep smer. aku ank buat pastikan pas habis haid aku nak buat whu, itu pun ada rasa debar2 dan cuak juga pasal apa aku tak pernah buat lagi meh heee...dan utk suami pula dia kena buat ujian air mani kat sepital swasta whuu...sekli lagi ar ni ..

ada date bary yg depa bagi aku kena pi sepital amik keputusan plk..sekali htr aku punya ujian pem smer dan ujian air mani dia nnti..

doakan semuanya ok ya

2 ulasan:

akubiomed berkata...

Tengah merancang? Semoga dikurniakan zuriat.

cahaya berkata...

tak merancan pun, tpi nak tambah ank lagi.. dah 4 tahun mencuba tu terus jumpa doc pakar huuu...

alah bro klu dpt 2 prg pun jadilah buat peneman..kata org klu ygtua gi belaja dok asrama yg pati sorg anak lagi ada kak rumah heee..