Ahad, 12 Mei 2013

MAHAGURU Contest Review Tak Terkalah

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Contest Review Tak Terkalah yang masih terpacak dalam blog si dia ini masih ligat berputar di jaringan maya. Kali ini aku dapat peluang untuk joint Contest Review Tak Terkalah pasal permainan sorok-sorok bersama black seo, white seo, grey seo 
belang seoakan buat aku kalah terus bukan kalah mati dah tapi kalah sebab telur ayam punya ilmu masih tahap kosong di situ muhii..

Ah, abaikan yang penting hati gembira semacam sabun di tiup buih terbanglah ia di bawa angin..bagaimana pula dengan ilmu pink seo pula? Aku rasa Mahaguru itu ada jawapan untuk soalan itu :P
Entahlah bukan tidak tahu apa ada pada blog si dia tu semua orang sudah cerita. Kalau kau rasa kau suka nombor ini 016-6527456 baik ko pi sana sedut ilmu harta karun banyak-banyak. Itu lebih menguntungkan dari sedut ilmu sorang-sorang tanpa ada Mahaguru. Si dia kata penggeras mesti ada :P 

Aku tidak pernah jumpa dengan si dia. Jadi aku berikan dia nama asli “si dia” pasal jika kau orang tanya siapa nama penuh dia kau orang boleh cari mana-mana ceruk blog atau paling cikai link di blog ini. Kalau ada jumpa amat bagus jika tidak aku sarankan korang kliklah mana-mana link di dalam tulisan entah berapa patah kata di sini. Sebab aku dah malas..kau orang rasa bagaimana pula?

ahmadfaizal.com
ahmadfaizal.com

Siapakah kekasih si dia? adakah seseorang yang berkulit putih gebu bila isi di dalam telur kuning di pecahkan dalam kuali panas begitulah warna senadanya. Tapi perkara itu aku kurang pasti siapakah namanya. Adakah Ainan Tasneem atau Ain Maisarah ataupun awek kedai pantai morib itu yang pasti si dia sedang mengatur strategi untuk mencukupkan ilmu kawin
ompekempat! bukan lima ok :) 

Pstt.. kau orang suka baca novel? Aku juga suka membaca novel maya tapi bukan melalui bacaan buku dari perpustakaan atau buku yang di beli dari kedai Popular maksud aku di sana.  Aku pernah tersekat lama disana sehinggakan kerja -kerja pejabat sedikit tergendala. Sah memang bahaya jika terlekat terlalu lama seperti gam cap gajah bila terlekat kuat payah gak nak di pisahkan.

Kacakah si dia?  Aku tidak akan memberikan jawapan sama ada wajahnya si dia kacak atau pun tidak. Cuma kata dua yang mampu aku berikan jawapan JDR itu memang kerja yang menjadi untuk hasil tangannya. Boleh dikatakan income yang dia dapat agak ligat di tambah pula dengan Program TNX yang agak kencang tu. Part itu si dia memang kacak habis. Apa yang penting si dia memag sudah berjaya menggengam beberapa
gadiscomelsales!

Itulah serba sedikit tentang MAHAGURU pinjamkan tajuk lagu ini dari KRU :) Moga-moga Mahaguru menerima entri ini dengan hati yang terbuka. Jika ada yang tersilap kata minta maaflah sangat-sangat.
Contest Review Tak Terkalah ini dianjurkan oleh Ahmad Faizal dan Earncent.com dan ditaja bersama oleh IlaZainalBlackrosehunter, dan Nuristimewa

Tiada ulasan: