Sabtu, 10 Mac 2012

Semua Tidak Menjadi

Salam sabtu..

Baru selesai masak dan menonton tv bersama anak. Saat ini badan dia agak sejuk sikit bila di mandikan dengan air kolah. Malam tadi hujan lebat maka sejuk air disimpanan tangki air masih paras suhu yang menyejukan badan jika di mandi buat basahan berendam anak dalam besen mandi baby heee..



Cerita telefon tangan baru Y masih blur untuk digunakan. Suri masih mencuba menjawab panggilan telefon dari suami tapi gagal keberapa kali tak tahu. Sudah puas di tekan skrin touch angkat, tekan itu ini pelbagai sudut tapi tak boleh juga.



Hurm..ada di berikan no 14 digit topup tapi gagal pula untuk di terima handphone ini. Euuu.. sudah semalam hok test ambil gambar kemudian nak muat naik dalam blog tapi tak boleh pula. Jenuh teman cari kot2 masuk dalam fail e f ke apa2lah rasakan akan jumpa image atau picture tapi tak derlah huaa....

Oklay nak jam 1 tengahari, mau makan dan rest sekejap. Korang jangan lupa solat zohor kEy

2 ulasan:

akubiomed berkata...

Setahu Smartphones Android ini paling senang digunakan. Saya pernah tolong setup 4 Tablet Android untuk rakan sekerja walaupun saya sendiri tidak pernah mengunakan OS Android sebelum ini. :-)

Apa pun jangan putus asa guna buku manual sebagai rujukan.

cahaya berkata...

heee bukunya tak byk sentuh pasal hp sy sempt tgok youtube jeeee..

hurm yg org call sy tak blh jwb tu mjdi masalh eii...besok pas hbis keje kenalah pi kedai huuu..

pakar juga bro niu heeee