Ahad, 25 Mac 2012

Ada Yang Baharu Yang Lama Tetap Bergetah

Salam..

Agak lama ingin menontonkan telefon tangan Suri kepada umum hee.. Bukan apa sebab saban tahun dalam kotak komen blogger Suri ada mangatakan saya ada telefon tangan. Tapi pakai yang lama punya brand Nokia huhu..

Adalah dalam 3 minggu Suri beli telefon tangan baru. Yang lama pun ingin di semat dalam blog sebagai kenangan sedia berkhidmat untuk Suri bertahun lamanya.. Mari sini tengok huhu walau tak kacak tapi tetap di perlukan juga. Saat dah terus mati maka terpaksalah Suri beli telefon tangan yang baharu.



Aku ada telefon kau ada hee.. tapi sederhana sahajalah nak yang mahal-mahal rasanya setakat ini tidak perlu asal bleh keluar masuk panggilan itu sudah memadai Horeyyy!!

Pstt!! Telefon lama kawan-kawan apa sebelum dapat membeli sebuah telefon tangan baharu?

Suri punya telefon lama jenis Nokia siri ke berapa tak tahulah pula hee tapi tahap gaban telefon ini di ikat tali getah...yang terbaru jenama samsung Y

5 ulasan:

akubiomed berkata...

Masih bergetah telefon bimbit lama. :-)

cahaya berkata...

ha..masih bergetah bro haa..blh di kelaskan kack lagi ni

kulanz berkata...

banyak kelebihan telefon lama ni :)

yastro berkata...

Hehehe...bergetah sbb kena ikat...lorr:)

NurMisnan berkata...

hik3.. mula2 baca tajuk mcm bunyi isteri
yang masih bergetah walaupun dah lama..
tapi lain plak jadinya..

Tak pernah plak guna hp ikat getah coz
tak pernah pecah kecuali remote control
kat kg jer ikat getah atau seletip.. hik3