Sabtu, 31 Mac 2012

Rancang Masa Depan Anak

Salam hujung minggu.

hai aku tak tidur lagi... degil anak mata dari tadi tak mahu pejam..Ada satu perkara yang masih belum selesai dan hari ini baru dapat jejak dan rasa gembira itu berbunga..

Saat itu ia berlaku semasa suri masuk ke pejabat suami. Suri membaca helaian harakah. Dan jatuh hati pada satu iklan pendidikan hafiz dah hafizah ini. Allah detik hati ingin menghantar anak di situ. Pertama Suri cuba mengingati nama website tu. Agak lama mencari-cari keluar masuk laman blog syukur akhirnya jumpa.



Ini link dia http://pendidikanhafiz.blogspot.com/ ada kemasukan taska, sekolah rendah, sekolah menengah, kolej sehinggalah belajar ke luar negara. Tapi memang niat dihati nak hantar anak di sana masalahnya jauh huhu.. Tengoklah bagaimana nanti. Rasanya mahu hantar anak masa umur dia tujuh tahun.. entah jadi atau tidak tak tahulah tengoklah dengan izinNYA nanti..

Ia cuma perancangan Suri sahaja heee..apa2 pun suri serahkan padaNYA. Asal le dia tak buat kt Ipoh heee ni buat kt Kelang..CAWANGAN PUN BYK KT SANA JER HUHU....

aduii....

2 ulasan:

akubiomed berkata...

Perancangan pembelajaran anak penting ada yang memilih aliran perdana dan pengajian pondok yang bersistematik.

cahaya berkata...

mana satu mestilah d pilih heeee