Jumaat, 29 Ogos 2014

iPhone 6

As salam

Wah wahai hati rasa baru beberapa hari omong pasal iPhone 5 dalam entri ini hii..kali terkejut pula iPhone 6 akan bakal perkenalkan.

Ewah.
Kalau ada duit boleh sahaja ya kalau tak ada duduk jer diam tak pun cuba contes denaihati itu ....ngheee..atau paling cukuplah ambil aura menulis entri pasal gadjet iPhone keluaran apple sudahlah.

Terkadang kita ada usaha sendiri walaupun sebelum percubaan itu kita sudah letih mencari. Tak apa aku sedang melalui saat itu. Pendek kata bukan ilmu tak ada langsung ada cuma perlu mantapkan lagi. Tapi kena mencari. Part sedih pasal kraftangan sungguh amat duka cita dengan orang melayu itu dapat katakan. Bab berblogging aku rasa alhamdulillah tiada masalah pula antara blogger setakat ini.



Itulah sedang mencari bahan ada cuma barang nak tak ada. Ada kata tak ada stok itu ini macam-macamlah alahai kecewa tak apa. Jadi aku mengambil keputusan untuk bergerak dan cari sendiri. Rasa geram bila tengok wall eh..ada pula orang punya barang "stok" cis.. sabarlah..tak apa baik sahaja buruk sangka.

Doakan akulah supaya aku dapat apa aku harapkan hu...Untuk iPhone 6 sahlah aku tak ada niat nak kumpul duit dapatkan dia heee..tapi lebih tertarik pada benda lain ekeke...apa pun tak kira usaha dan minat kalau nakkan sesuatu kita kena mencuba sendiri dan jangan harapan satu kemahiran sahaja.

Ayuh kita keluar dari kotak..kalau orang boleh buat aku mesti boleh punya. Amin

Pic_Google

Tiada ulasan: