Sabtu, 22 Mac 2014

Salam..

Now aku di kl menjalani dua event satu untuk hari ini bebekue kl dan esok salam media uh.. Untuk ke barbecue ini aku lebih rasa nak pergi cari lebih rumit. Nak cari teman memang dah ad anak menumpang kat mana. Harap semua berjalan dengan lancar. Lepas habis makan makan aku plan nak blah awal sebab aku tidur rumah orang mana boleh balik lewat aduh..

Untuk event ke dua hari ahad besok. Harapnya perjalan aku dari ampang ke s.alam akan berjalan lancar. Masa ni aku rasa kurang tertekan haaa..sebab aku rasa save duduk umah abang aku. lepas tu boleh lepas tension kat b.cerakah. 

Aku lebih teruju untuk ke sana berbanding ke event nuff sebab rata-rata menunjukkan benda terang 
makan di sediakan no halal. aku dah buka lama website dan fb mereka sah mereka tertulis  di situ. (bawah alamat)


 Ok. lihat medan muka buku apa cerita :)


Serius ramai blogger sudah tahu dan kami blogger sebahagian akan pergi. Tapi menu apa yang kami layan korang wajib tunggulah heee...

Sekarang mana-mana majlis ada sahaja lagu ni lepas itu ada arak bagai. Macam majlis makan malam pejabat lama saya. Apa lagi pejabat suami berkerja asal ada event benda akan ada.pendek kata nak hadiri boleh tapi pandai jaga dan bawa diri. Apa-apa hal kelak jangan dok salahkan orang.

Ok..

Tiada ulasan: