Khamis, 31 Oktober 2013

Rahsia Chef Membuat Bun, Pau & Pizza Terbongkar

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku

Hujung minggu tiba lagi. Saat inilah boleh dikatakan wanita yang anggun dan tangkas kalangan dari kita sedang sibuk mengemas, memasak yang enak-enak untuk keluarga. Tapi ada satu perkara wajib yang patut  di buat waktu ini ialah mencuba rahsia membuat bun, pau & pizza terbongkar adalah edisi wajib menu minuman petang.

Kali ini minuman petang apa yang mudah, cepat di sediakan bahkan ianya boleh di makan bila-bila masa sahaja. Paling penting juadah itu save budget kita dan di sukai oleh anak-anak. 


Kalau belum kawin mesti mak ayah suka air tangan anaknya sendiri. Siapa yang tak suka kalau dipuji yer tak? Apa lagi jika anda seorang isteri pasti juadah ini buat pemikat hati suami. Tambah lagi anak-anak sudah tentulah tersenyum manja tambah lagi menu rahsia membuat bun, pau & pizza terbongkar itu kita boleh ubah suai mengikut citarasa mereka.


Rahsia membuat bun, pau & pizza terbongkar ini adalah pilihan yang terbaik bagi Suri kerana satu pakej lengkap dengan tiga modul resepi. Jangan lepaskan peluang ini untuk mendapatkannya sebelum harganya bakal di naikkan--->sini

p/s: Beli di kedai memang tak puas cuba buat rasa itu sungguh berbaloi-baloi :) 

1 ulasan:

Kopiokaw berkata...

memang best kalau dah pandai buat bun,pau ni,senang nak cari duit lebih