Rabu, 2 Februari 2011

Selamat Tahun Baru Cina

Salam tengahari semua..

Wah!! hari ni bangun dengan rasa gembira sekali. Jalan macam itik pulang petang, tumpang lalu kat ruang tamu sambil berteriak "yahoo! harini kerja half day" nghee.. sekaliku pang kang haaa..

Si dia pulak berterika eh, bisinglah pagi buta ni apesal.. Orang nak tidur pun tak senang .. Suri pun ketawa terkeh, kekeh..dan berlalu terus ke bilik mandi :)

Masuk kerja macam biasa terus bersemangat nak kerja. Al-maklumlah dah set makanan segera dalam kepala pas habis kerja setengah harini mau pergi Ipoh, Prade pulak lalala...Si dia masaih kerja lagi sehingga jam 4.30 petang.

Hurm..
Cadangan kawan-kawan apa ya? Lupa pulak esok kita akan bercuti. Mesti banyak tempat nak pergi lepas inikan. Apapun selamat bercuti pada semua. Mana yang bercadang nak balik kampung tu Suri ucapkan selamat pergi dan selamat pulang.

Selamat menyambut tahun baru cina pada yang menganut agama budha. Terutama my bos Mr Jim hiii...mana achi bos balik dulu dari saya huuu...

17 ulasan:

MDHAFiZ.NET berkata...

Selamat Tahun Baru...
:)

Mekar berkata...

Happy CNY. Saya dah memang surirumah. tak rasa sgt bab cuti2 ni. Esok pun xtau nak pegi mana. dok rumah je lar

Zikri Husaini berkata...

duit angpau tak dapat ker??

mie berkata...

happy chinese new year..
ehheee

DeCrewz berkata...

Semua seronok nak balik kg bercuti.. Jai kne kje. :(

AkuBiomed berkata...

Nak duit AngPau ada tak?

tehr berkata...

hanya bercuti di rumah je, suri
semak pun makin tebal kat belakang rumah

Ardzham berkata...

malam tahun baru tak dapat tidur, dentuman mercun memecah suasana hening malam. kadangkala boleh terkujat bila dengar dentuman yang kuat!

Norasikin berkata...

Mr jim pekerja sorang je, takkan takbleh bagi limau 10 kotak kat suri kot

surihati_ku berkata...

MDHAFiZ.net

selamat tahun baru

surihati_ku berkata...

mekar

hurm camtu jln2 kat depan halam rumah sahajalah hiii

surihati_ku berkata...

zik
angpau.. doktgu bos bagi brpa rm huu.. sah kedekut rm10 jer ..

surihati_ku berkata...

mie
tahun baru cina 2011 lalalala

surihati_ku berkata...

DeCrewz
suri cuti hiii pastu senin mula keja semua hooo

surihati_ku berkata...

AkuBiomed
ni kan raya cina bukan raya kita der hiii

surihati_ku berkata...

dah tebas bro hii..rumput ttp panjang gak adoi..tapi semak kat cahaya cinta mash byk lagi tak tebas dah down...

surihati_ku berkata...

kak nora
tu le pasal... tahun pertam suri keja ada bg..skrg masuk tahun kedua hampeh ada lee