Selasa, 9 Mac 2010

Perkara Yang Sudah Menjadi Kebiasaan..

salam semua..

Love geram sungguh sekiranya bila love dah isi air (botol) dalam peti ais bila air dah habis ditinggalkan je botol kat dalam peti ais tu..ade ke patut..??

kalu makan gula-gula pula aduh..bungkusan gula-gula je yang tinggal..gulanya agaknya dah masuk dlm mulut??


anda pernah laluinya seperti Love laluinya sekarang ini..marilah kita berkongsi bersama-sama..

2 ulasan:

Framestone berkata...

dh selalu dah.. terutama kalu adik yang datang rumah..

nk tegur pun susah.. coz kejadian selalu berlaku waktu tengah malam.. hanya sayup2 dengkuran bro sahaja kedengaran

BroFramestone Blog

surihatiku berkata...

salam bro..
thanks sb datang blog Love ni..(blog niche ringan jer)
hehe yeke..yelah nanti nak tegur pulak kecik hati dema tambah2 jika anak saudara sendiri lagi susahkan..