Khamis, 11 Mac 2010

Lepas SPM..

Salam semua..

Apa khabar blog loveisshearing.blogspot.com mengucapkan agar kesihatan anda dalam keadaan yang baik hendaknya..bag yang kurang sihat tu segerlah berjumpa dengan doktor yer.


Wah harini dijangkakan akan ramai adik-adik kita akan mengambil keputusan Sijil akan mengubah hala tuju adik-adik kearah kebaikan. Pada anak-anak saudaraku semoga kalian akan mendapat the best result.. jika nak hadiah tunggu hujuang bulan yer.hehe..


Baiklah tanpa membuang masa Love naklah tahu juga apakah pekerjaan anda, pengalaman semasa atau sebelum selepas menanti keputusan Sijil Pelajaran Malaysia anda. Mungkin ia sedikit sebanyak anda ada pengalam manis atau pahit tersebut untuk dikongsikan bersama diruang ini. Bukan apa sebab dari pengalamanlah akan banyak mengajar kita erti sebuah kehidupan diri dalam mematangkan perjalanan pada masa-masa akan datang..


Masa Love dapat keputusan Sijil Pelajaran Malaysia Love telah terus melanjutkan pelajaran di sebuah kolej swasta. Jadi memaglah tiada pengalaman berkerja diketika itu. Akan tetapi selepas Love telah tamat belajar Love juga pernah berkerja di sektor perkilanga bahagian QA. Qualiti Audit..huhu..


Jika anda semua hendak tahu kerjaya Love yang selanjutnya maka bolehlah anda terus ke blog ini http://cahayacinta.com/ dibahagian My Love Storey post yang bertajuk Memori Kerjayaku..


oPps!! jagan lupa komenkan ulasan anda dibawah ni yer.. terima kasih..

2 ulasan:

Zikri Husaini berkata...

perjuangan selepas spm lebih getir... the challenging is beginning.. :-) . bagi yang bekerja.. selamat berkerja.. yang sambung blajar pandai2 jaga diri... :-)

Pelangi cinta berkata...

salam..yelah sb di luar akan byk cabaran menanti..semoga rakan yang lain akan berjaya dlm bidang masing2.
thanks zik sb sudi mask blog suri :) pic comel sangat..