Selasa, 1 Disember 2015

Eh..Disember

As salam.
Penghujung bulan dua belas. Sekejap sahaja. Banyak perkara yang alku nak kongsi dalam belong ini tapi keadaan tak izinkan berbuat demikian macam dulu sejak ada anak kedua ini. Syukur..

Apa pun kalau orang baca blog aku seketika cukup ok dapat info penting sikit jadilah..kedua belog tuju untuk kedua anak aku. Tak tahu pula tiga tahun lepas ini akan ada ketiga pula hee..amin. Harap ini sebagai kenangan untuk depa bila besar kelak. Aku taip macam orang kena kejar dek harimau heee...harap ada yang faham akan keadaan aku ni haaa...susah kalau ada banyak blog ni jelah belog yang bisa aku tulis sedikit carca marba yang lain belog tak boleh buat begitu uh..

Alahai..
Anak sulong tengah solat si adik terlentang pok pek masih gila meniarap lagi ni ei...

Apa harapkan sale dan juga kehidupan akan lalui lepas ini akan datang hadap penuh sabar dan tenang selalu. Untuk pembaca kot ada dalam diam tu hee.moga korang sukses selalu. Amin.

Tiada ulasan: