Khamis, 26 Jun 2014

sold out! Mesin jahit tepi biasa dan mesin jahit tepi halus

As salam semua...

Mana nak cari  mesin jahit tepi biasa dan mesin jahit tepi halus yang paling murah tahap gaban..?
Semalam aku tak hadap belog..eh yer ker eh mesti sebab aku hadap kerja lain ekekeke..Aku masih leka servey mesin jahit tepi a.k.a boleh jahit tudung, mesin jahit boleh jahit langsir dan boleh jahit tepi jeans atau jenis biasa itu hiii.

Aku servey mesin jahit tepi biasa dan mesin jahit tepi halus sebelum ini tapi puas cari mana entri itu terjelupok heee..btw harga dia rm900 jugalah heee..tak silap aku dia pakai tiga benang. Tapi seribu kali sayang mesin jahit tepi biasa itu dan mesin jahit tepi tudung itu telah sold out!


Cuba bayangkan mesin jahit besar nd tinggi dari tuannya heeee...

Tak apalah aku masih ada lagi budget bawah seribu.

Aku servey mesin jahit tepi biasa dan mesin jahit tepi halus baharu tapi guna empat benang dah... bagusnya dia punya ciri lebih banyak kerja boleh bikin loh.. power pula berganda-ganda heeee.

Oklah..nanti aku up entri lagi eh..gigi aku still sakit whooo...

Tiada ulasan: