Khamis, 8 Mei 2014

jom jahit Jubah A Cut,Moden, Princess Cut, Empire Cut & Peplum

Salam.

Alhadulillah jahit Jubah A Cut,Moden, Princess Cut, Empire Cut & Peplum semakin mendapat sambutan. Kata orang masa inilah paling penting untuk menarik rezeki datang kalau kita mencuba tanpa rasa jemu. Apa lagi rezeki melalui sumber yang kita belajar sendiri dan manfaatnya kita dapat jana wang!

Bulan ini. Perkara yang tudak di jangka aku dapat tambah pendapatan lagi..lagi dan lagi.Syukur sebab usaha yang aku pelajari tak makan di situ sahaja malah ia mengalir tanpa henti.

Bangkit dan berusahalah kalau ingin berjaya. Macam aku bukan ini hanya duduk di rumah, memasak, kemas rumah, bangun awal pagi, hadap belog, berquilling, hadap mesin jahitkan.Semua kena ada usaha yang berterusan. Kalau tiada usaha mana korang nak dapat duit yer tak heee..Apa lagi jika usaha untuk suka-suka terkadang pun boleh hasilkan minat :)

Jomlah kita belajar buat pola jubah A cut, buat pola jubah moden, buat pola jubah princess cut, buat pola jubah empire cut & buat pola jubah peplum. Benda nak jahit tidak susah kecuali korang minat dan suka. Ingat membuat jubah mudah tapi perasan tak bila nak beli jubah yang dah siap punyalah mahal. kalau nak yang murah aku rasa kualiti kain tak berapa best sangat jika di bandingkan dengan jubah AAA+ .



Dengar sini korang boleh sahaja buat jubah sendiri tanpan perlu pergi ke kelas jahitan tapi melalui toturial alami sendiri jahit Jubah A Cut, jahit jubah Moden, jahit jubah Princess Cut, jahit jubah Empire Cut & jahit jubah Peplum kerana di sini anda akan di berikan penerangan langkah-demi langkah cara mengambil ukuran dengan betul, melukis pola jubah dengan mudah, panduan memotong kain, teknik menjahit jubah dengan betul berserta dengan gambar lagi untuk memudahkan korang faham. Pendek kata sampailah ke bahagian kemasan terakhir korang akan di pandu.

Kalau masih tak puas lagi boleh pm admin tersebut.Itu lagi best sebab akan ada banyak rahsia mereka berikan.

Dapatkan  jom jahit Jubah A Cut,Moden, Princess Cut, Empire Cut & Peplum sini sementara harganya bakal di naikkan bila-bila masa sahaja lagi.

6 ulasan:

Aina Zali berkata...

As salam. X jumpa link la.

cahaya berkata...

wsalm.maafkan saya sebab tak perasa. sis ke link ini http://loveisshearing.blogspot.com/2014/05/diy-jubah-menawan-cantik-beralun.html

terima kasih :) kerana menegur dan memberikan komen.amat saya hargai sangat-sangat :)

Cikgu Ainul berkata...

Nak tnya, awak ada buat kls menjahit x? Sy nk belajar jahit jubah.

cahaya berkata...

as salam siti ainul

saya tak buka kelas menjahitlah :) uh....

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum, dah cuba click link link tapi keluar mesej "account has been suspended" ada sesiapa yg facing the same problem? Thanks. Sal loveisshearing.blogspot.com/2014/05/diy-jubah-menawan-cantik-beralun.html

cahaya berkata...

Wsalam..

ya sis sal memamg ada masalah hosting di sana. sama ada pihak admin ebook itu tak perasan blog dia tak renew atau dia ada kerja agaknya..kursus ker. saya kurang pasti.

saya bagi pihak dia memohon maaf.bila perkara ini akan dapat di selesaikan saya tak dapat memberikan jawapan yang begitu pasti.

mohon maaf sangat2 atas kesulitan yang alami. terima kasih kerana anda sudi datang dan komen ke blog kecil kami.

jasa puan/cik amat kami hargai :)