Ahad, 24 Mac 2013

PTS One

Salam..

Baru jatuh cinta buku PTS One. Itu sebelum ini jenama nuku keluaran lain selau di beli kaki novel. fajar dan alaf baru. Dula rajin juga membaca dan membeli novel alaf baru tpi  skrg tak berapa kenan sebab tak mampu jalan ceritanya menarik jiwa hee..
\
Apa ada PTS One. Entalah tetiba nak jadi penulis.

syarat2 PTS One Mahu menjadi Penulis Novel Remaja PTS ONE? Syarat-syarat terbaru bagi menjadi penulis kami, Saudara dan Saudari yang sangat berbakat perlu mengikuti Kursus Penulisan Novel Remaja PTS ONE yang akan diadakan pada setiap hari Isnin, bermula 12 September 2011, dari jam 9 pagi hingga 12 tengah hari di Jabatan Editorial, PTS. Kursus ini akan diadakan setiap minggu. Berminat? Hantarkan penyertaan kepada haryani@pts.com.my.




syarat-syaratnya penerbitan buka prima.. kemas, betul ejaan erta ayat-ayatnya di samping ceritanya mempunyai mesej. Itu baru saha google hee..

seje2 di fikirkan.. entah jadi atau angan2 kosong sb kraf dah lama sebati dalam jiwa.. aHAI.. apa orang nak buat semuanya kau nak buat suri hee..

segala mungkin berlaku untuk tahun 2013 sapa tahukan heee



3 ulasan:

akubiomed berkata...

Walaupun syarat umur tidak melepasi kelayakan. Tidak berhajat untuk menghasilkan naskah dan hantar kepada PTS untuk dipertimbangkan.

cahaya berkata...

he, eh bro blhlah ni utk kanak2 punya skrg kanak2 org dewasa nlh htr skli...sy suka kongsikan pd semua mana thu ada antara org yug berbakat blh buat benda utk part time kan hee...

klu sy mmg angan2 jer ni hee... ;)

hana hadi berkata...

baguslah pts buat mcm ni. penulisan daripada seorang kanak-kanak mudah menarik pembaca dari kanak-kanak juga. jiwa diorang kan sama :)