Khamis, 28 Mac 2013

Merenung Aku Dari Jauh...

Salam..
kehidupan akan terus berjalan..berjalan tanpa henti atau lelah sekalipun..

benarlah kata org bila orang tak suka dia tak akan mampu untuk memandang kita.. ya.aku benar2 terasa..selalu bos nk klr dari pejabat dia akn ckp kat pekerja bahagian lukisan pelan ada 3 org staff kat situ see you tomorwo.., manakala aku bahgian depan skli mmg agak sedikit berpecah dgn department lukisan pelan.. kali ini dia tak ckp kat aku see you tomoroh huhuu..



sedikit kecil hati aku lemparkan jauh-jauh... yakin sebab itulah dia ada kata masa aku bgi surat letak jawatan company dah tak perlukan you bt apa you duduk sni lagi..hati dah tak ada nak berkerja kat pejabat ini lagi. peh sungguh lantang kata2 nista itu. ikutkan aku tak keje tau tak sb ko kata tak cukup sebulan nnti aku pulak kena byr rm kt majikan a.k.a denda..klu tak kerna gaji ni tak der makna aku nak dtg opis hadap muka bos pagi2...

kwn2 kurang bagi keja...cuma layanan sdkit berbeda dr sblumnya.. 

aku rasa terpencil..

kau org tahu kan bagaimana rasa itu..?


Tiada ulasan: