Isnin, 10 Oktober 2011

Tolonglah Pergi...

Salam hari isnin..

Mood nak berblog sedikit suram setelah lama tidak update blog sana, sini dan sinun huuu..

Manakan tidaknya petang Jumaat selesai bekerja Suri ikut suami outstation di Kuala Lumpur huhuhu.. Minggu lepas tidak dapat bawa anak bersama-sama sebab anak kurang sihat. Suri cuma bawa di pusing-pusing dari taman perumaha ke taman perumahan yang lain jer huuu.. Sesekali berbasikal hujung minggu bersama anak best gak. Tapi terkadang bila hujung minggu duduk rumah kesianlah pula tengok dia nak main di luar huhu.. Tu yang minggu sabtu dan ahad ajak dia KL skli heee..

Buat masa ini fikiran sedikit buntu dengan masalah blog. Terutama malaware. Suri sudah call pihak hosting tu pagi tadi dan berharap dia dapat selesaikan masalah tu dengan segara. Bukan apa bila nak berblog jer tetiba dapat pula pesana dari kotak komen cakap blog Suri ada malaware =(

Suri rasa nak berblog treos down.

Kiranya bolehlah ar di katakan merajuk bila blog still ada virus. Nak layan blog lama-lama rasa tesion.. Besok pagi Suri akan call hosting buat kali kedua itupun jika ada bloger kata still ada malaware lgi. Kalau dah clear maka tak perlulah Suri call mereka lagi.

Terima kasih pada yang beri maklumat pada Suri melalaui emai, facebook dan kotak komen. Tanpa kalian mungkin Suri tidak tahu masalah ini muncul lagi.

Dugaan...oh dugaan...

6 ulasan:

zulkbo berkata...

salam.
apa lah yang tak kenanya
dengan blog cahaya cinta ye..
selalu kena malweres..
simpati.moga ,masaalah
dapat segera di atasi

MR.Z berkata...

kalau suri reti la godek2 file dalam ftp, cuba tengok mana2 file yang mencurigakan.. jika nak yakin tiada apa2, boleh cuba submit minta review balik blog kasi clean malware dekat webmaster tool :)

cahaya berkata...

zul
wslm
tak tahu ar bro..sedih juga yg mood slow je senin ni huu...

hrp pas ni ok huuu

cahaya berkata...

mr z
tak reti huhuhu..tgok rumit dan pening kpla jer huhu..klo tahu dh lama suri godam ftp apatah lagi theme huhu..

sedis2..:(

akubiomed berkata...

Masalah-masalah. Harap dapat diselesaikan masalah Malware didalam masa terdekat

Mus berkata...

Blog saya pun down dalam 3 minggu untuk bulan lepas.. hosting tak dapat support.. sekarang dah ok.. guna VPS