Jumaat, 14 Oktober 2011

300 Fail Dalam Komputer Hilang

Salam jumaat,

Maafkan aku semua....

Suri tidak dapat berjalan2 ke blog kawan-kawan. Fikiran Suri buntu saat pagi itu update dua entri untuk tatapan pelawat datang berkunjung, membaca dan meniggalkan komen. Tapi sayang time nak muat naik gambar pula komputer pejabat ada masalah pEh!!!!!

Agak lama komputer pejabat meragam. Mau gak 4 jam dah jenuh buat itu ini namun tidak menampakkan hasil. Itu yang tak dapat beri fokus pada blog sepenuhnya. Call suami mintak bawak laptop dalam kereta risau juga buat orang call tanye rumah, tanah tak kan kita nak jawab kita tak tahu dan beri alasan yg bodoh pula huhu...Allah Hu Akbar..



Nampaknya hari senin Suri kena ar pikul laptop sambil membonceng anak naik basikal. Kalau suami ada outstation jenuh dan penat gak suri dibuatnya minggu depan nanti huhu..

Sedih hati sebab dalam komputer tu ada fail2 yang penting dalam 300+ tak sempat buat backup. Allah dugaan sungguh di hari ini.

P/s: Terima kasih Mr Z atas bantuan yang di beri, jasamu akan dikenang hiiii

4 ulasan:

akubiomed berkata...

300 fail bukan sikit anak. Suri perlu ada thumb drive supaya boleh buat back up

MR.Z berkata...

erk.. entri macam sama je kat blog cahayacinta.. em jgn risau..insyaallah dapat recover balik :)

cahaya berkata...

akubiomed
hu jenih bro jenuh hari2 ar balik lmbt huuu..clim tak der penah dpt huuu

cahaya berkata...

akubiomed
skrg dah bwk pendrive..

mr z
Tak tahu apa akan jadi pada PC tu..sejak rosak bos tak sentuh pun,klu suri tahu bab2 cpu, blh gak klrkan hard disk bagai utk selamatkan fail2 dlm tu huuu