Sabtu, 8 Februari 2014

Sepetang Bersama Blogger & Yeo's 2014 Dan Kerja Jemari

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Hai..Sepetang Bersama Blogger & Yeo's 2014 bertandang lagi walaupun saya tak jangka sama ada saya akan dapat hadirkan diri atau tidak. Situasi saya sekarang ini masih dalam keadaan yang amat penat sama sekali. 

Tapi bagaimana cara untuk menghilangkan rasa kepenatan itu:-
  • Rasanya dengan membaca buku ataupun novel. 
  • Paling RAJIN saya buatkan secawan teh panas sambil menjulurkan kaki di atas sofa.
  • Paling MALAS beli satu kotak minuman jenama yeo's dapat minum yang sejuk-sejuk tu best jugakan.
  • Barangkali muzik mungkin dapat membantu
  • Lakukan solat insyallah boleh jugakan.

Awal bulan febuary saya  banyak fokus pada dua perkara. Yang sampingan dan untuk suka-suka cuma acara ini sahaja hiiii. Jangan marah ya.



Minggu ini lincah dengan kraftangan.
Malam tadi buat sampai ke pagi tapi idea sikit sahaja yang mari.

Barang keperluan bayi.
Sudah hampir siap tapi bahan beli tak sesuai dengan kulit mereka katanya kalau gunakan pada bayi nanti londeh jer haa...

Post tak akan sudah-sudah tentang ini selagi majlis tidak berlangsung lagi maka perkara seperti ini amat wajar di update setiap seminggu dua kali.

Sepetang Bersama Blogger dan Yeo's 2014 

Semoga hati dapat mencari bahan dengan lebih cepat dan di permudahkan. Haa...korang yang nak jumpa saya itu jumlah daftar diri majlis sepetang bersama blogger & Yeo's  sini 
ingin lanjutan cerita sana

Tiada ulasan: