Khamis, 14 April 2011

Asal Lampu Tak Buka

Salam..

Pada 13/4/2011..

Malam tadi selesai buat meegi segera atas permintaannya Suri meminta izin suami untuk pinjam kereta dia untuk pusing-pusing satu taman perumahan.

Hat tu buat jantung suri bergetar dup dap dup dap.. Manakan tidak last bawa kereta hari tu hari ahad pada 10/4/2011. Terasa kelainan sedikit heee..

Bila dah pusing satu taman nak masukkan gear dua pula tak boleh. Aduh mujurlah ada satu kereta lalu kat kawasan belok perumahan tu tak tengok Suri hiii.. Bebaskan gear naikkan brek tangan dan tutup enjin kereta. Pastu on semula. Alhamdulillah barulah gear agak mesra pengguna huu.. Gear kereta memamg ada masalah sikit maklumlah kereta proton saga lama huuu..

Bila dah sajak bawak kereta pusing taman dua pusingan ada pula yang pandang Suri. Adoi.. Lalu suri part kereta kat tepi jalan. Lihat mereka tegur Suri bawa kereta tak bukak lampu haaaaa. Malunya pas keluar dari kereta itu. Hanya Tuhan yang tahu hohohohohoo..

Kata suami tu ar bawa kereta tak menyempat. Hari lain kan ada awat malam juga yang Suri beria-ia nak bawak. Suri diamkan diri sahaja. Lama berdiam Suri cakap alah dah berkobar-kobar nak bawak kereta cam ner.. Redah jelah..nama pun mash belajar lagi haaa..

4 ulasan:

gadisBunga berkata...

alamak, bawak kete manual ke? ai givap kalau cemtu. hihi~

Pelangi cinta berkata...

manul jer ..ingt mau amik kete auto heee

tehr berkata...

taman dah terang benderang
memang tak kan perasan tak buka lampu
hehe

Pelangi cinta berkata...

alamak..

bro tehr pun ada datang sini baca entri suri huu...malu tul saya hooo...

mmg setujug dg kata bro taman saya mmg ada psang lampu tu yang tak pearasan heeee...