Khamis, 30 Januari 2014

Bandwidth Limit Exceeded buat jer muka macam ni

Salam..

Dari semalam badan rasa kurang sihat. Kemudian pagi tadi cuba jugalah mimum air asam jawa untuk redakan demam tapi still jam 6 pagi mata tetap tak mahu tidur juga.

Lepas selesai hantar anak ke taska aku telan jugalah sebiji ubat penadol. Sungguh tak menahan sejuk seram di buatnya. Tapi nak buat macam mana berbungkus jugalah aku pakai 2 helai baju lengan panjang campur baju sejuk.

3 helai jadinya!

Bandwidth Limit Exceeded buat jer muka macam ni


Macam biasa selesai kemas rumah aku terus publish entri di blog tapi sayang apa aku dapat masalah Bandwidth Limit Exceeded buat jer muka macam ni katanya. Aduh kelam kelibut jugalah hantar tiket pada net kl dari pagi tadi sampai sekarang dema tak balas lagi. Btw tidak mengapa satu blog lagi ada backup jadi melepas rindu di sana, sini nun sana heee..

Apa masalahnya blog itu tak boleh di buka? 

Maybe aku perlukan rehat cukup ..sori geng mahu rehat..suara serak ketat..sungguh aku tak mampu..

4 ulasan:

titan berkata...

kasi tambah la itu bandwidth. hoho..

akubiomed berkata...

Kasi up pakej hosting. :-)

cahaya berkata...

titan gua akan tambah hujung bulan 2 yeah...

cahaya berkata...

ab
ia sudah tentu rasanya mahu juga up dan tukar mungkin.thnks bro